
بالاخره امروز استاد ز جواب ای میلمو داد و به صورت ضمنی قبول کرد که باهاش پایان نامه بردارم. قدم دوم راضی کردن استاد نون هستش ک مشاورم بشه ک یحتمل با توجه به چیزایی ک از این و اون شنیدم همچین بدش نمیاد پایان نامه م باهاش باشه بالاخره هر چی باشه ی چیز بیشتر از بقیه بارمونه مثلا. قدم بعدیشم ک تصویبش تو گروهه ک با توجه ب جزمیت استاد ز کسی تو گروه نمیتونه با موضوعم مخالفت کنه هر چند باب میل اکثریتشون نیست. ی مشت راست فاشیست فلان دور هم جنع شدن تا چیزی میگی میخان تو نطفه خفت کنن /: خیلی دوس دارم علی و...
ادامه مطلب