اگر کارمو از دست بدم، خودمشی میکنم.
نه این ک بی پول شم و بخام ازش فرار کنم یا ...
ولی حوصله گشتن برای کار دیگه ای رو ندارم. برای همسر و فرزندم هم زندگی متوسطی ب جا میذارم. هر چند شاید بعدها فرزندم بگه بابا ریدم تو قبرت ک خودت رفتی ما رو تنها گذاشتی و رفتی تو این دنیای تخمی.
ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب...ما را در سایت ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25