ب نظرم این ک اسم ادم واجد هیچ معنایی نباشه خیلی خفنه.
مثلا اَبِگه. هر کی به صاحب این اسم بگه اَبِگه ینی چیه؟ اَبِگه بهش میگه: اَبِگه ینی من چاقال. ینی همین ک میبینی.
ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب...ما را در سایت ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51