خواب/:

خرید بک لینک
چیزی ک تقریبا هر شب ازارم میده این ک محبورم ی مقداری از زندگیمو بخابم /: ینی هیچ استفاده ای ازش نکنم

ب نظرم ب خاطر این ک موقع خواب از زندگیمون هیچ استفاده ای نمی کنیم میگن خواب برادر مرگه (چون بعد از مرگ هم استفاده ای از زندگی نداریم) بیخود نیست ی سری فلاسفه میان ا زمان زیسته شده (زمانی ک واقعا زندکی ب ماهو زندگی همراه با لذت واقعی رو در برمیگیره) رو ب مثابه زندگی در نظر میگیرن

من میتونم نخوابم کتاب بخونم اهنگ گوش بدم فیلم ببینم تار بزنم گپ بزنم میوه بخورم ب طبیعت فک کنم حیرت کنم از همه چیز دنیا مرور خاطره کنم و ... ولی جاش باید بخابم

ی مدت تمرین کردم تا توی خواب خودآگاهیم رو ب دست بیارم و خواب شفاف ببینم دو بار تونستم ولی خیلی خیلی انرژی گرفت ازم و الان محبورم بخابم و قسمتی از زندگیمو از دست بدم /:

نوشته شده توسط بی خواب/: در ساعت 1:16 | لینک |
ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب...

ما را در سایت ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب دنبال می‌کنید

برچسب: خواب, نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:15

صفحه بندی